25 Mart 2014 Salı

Aramızda kalsın bükre atala 26 mart 2014 çarşamba tv8 izle

aramızda kalsın,aramızda kalsın 26 mart,aramızda kalsın 26.03.2014,aramızda kalsın bükre atala,tv8
aramızda kalsın 26.03.2014
Aramızda kalsın 26 mart 2014
Uzun zamandır tv8 de yayınlanan aramızda kalsın programını sabahları izleyemiyorum eskiden çalışmıyordum ve sabahları denk geliyordum.ancak uzun zamandır takip edemiyorum sacit aslan çok güzel katkı sunuyordu programa neden ayrıldı niçin ayrıldı bu salih keçecide kim hiç bilmiyorum ama bu sabah izleyecek olan izleyiciler pis yedili dizisinin sevilen ve güzel oyuncusu Bükre ile yapılacak söyleyişiyi izleyecek..Aramızda kalsın Bükre Atala  Bu sezon tv8’de ekranların sevilen ismi Pelin Çini ile magazin dünyasının duayen ismi Salih Keçeci “Aramızda Kalsın” diyor.

Ünlülerin bilinmeyen dünyası, en taze magazin dedikoduları, özel hayatlar, sürpriz birliktelikler ve ayrılıklar, en sevdiğiniz ünlü isimlerle keyifli sohbetler bu sezon da Aramızda Kalsın’da olacak.tv8 kaliteden ödün vermeden magazin dünyasını evlerinize taşıyacak, yaşananları sizler ile birlikte yorumlayacak.

Aramızda Kalsın’a 26 Mart Çarşamba günü; Pis Yedili adlı dizi ile ünlenen genç ve güzel oyuncu Bükre Atala konuk oluyor..Pelin Çinni ve Salih Keçeci ile Aramızda Kalsın hafta içi her gün 08:40’da tv8'de...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder